1. Haberler
  2. FİNANS
  3. Edirne’de Ormanlık Alanlara Giriş 15 Ekim’e Kadar Yasak

Edirne’de Ormanlık Alanlara Giriş 15 Ekim’e Kadar Yasak

Edirne Valiliği, orman yangınlarının önlenmesi amacıyla 15 Ekim'e kadar ormanlık alanlara girişleri yasakladı. Bu yasak, hava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte alınan önlemler kapsamında uygulamaya konuldu.

featured
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Yaz aylarında artan orman yangınları riskine karşı önlemler alınmaya başlandı. Edirne Valiliği, yüksek hava sıcaklıkları nedeniyle ormanlık alanlara girişleri 15 Ekim tarihine kadar yasakladığını duyurdu.

Valilikten yapılan açıklamada, sıcaklıkların yükselmesiyle ormanlık bölgelerde insan ve araç hareketliliğinin arttığı, bu durumun yangın riskini artırdığı ifade edildi. Bu nedenle, olası yangınların önlenmesi için tedbirler alındığı belirtildi.

Açıklamada, Edirne’deki ormanlık alanlara girişlerin 20 Haziran ile 15 Ekim arasında yasaklandığı, ancak orman parkları ve tabiat parklarının bu yasak kapsamı dışında olduğu kaydedildi. Bu alanlarda piknik, yürüyüş ve spor gibi etkinliklerin yapılmasına izin verileceği ifade edildi.

Diğer ormanlık bölgelerde ise mangal yakmak, kamp kurmak, tüp kullanmak ve her türlü ateş yakmak kesin olarak yasaklandı. Ayrıca, orman içi, orman bitişiği ve ormanla bağlantısı olmayan köy ve mahallelerde, tarla temizliği amacıyla da her türlü bitki örtüsünün yakılmasına izin verilmeyeceği vurgulandı.

Edirne’de Ormanlık Alanlara Giriş 15 Ekim’e Kadar Yasak
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.